Regulamin

Informacje ogólne

LA&LA Oleksandr Litvinov Glinno nr 90c 64-300 Nowy Tomyśl NIP: 7822627148

1. Składając zamówienie, Klient zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
2. Sklep internetowy LAtrade zwany dalej Sklepem, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem 
www.latrade.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu, 24 godziny na dobę przez cały rok.
3. Wszystkie ceny towarów w Sklepie są cenami brutto w polskich złotych.
4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
5. Sklep zastrzega sobie prawo wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży; do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie; wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu lub wprowadzania w nich zmian.

Zamawianie towaru i potwierdzanie zamówień

1. Zamówienie można złożyć bezpośrednio tylko poprzez stronę internetową Sklepu, nie przyjmujemy zamówień złożonych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail.
2. Sklep Internetowy realizuje zamówienia, złożone tylko przez pełnoletnie osoby fizyczne (Klient deklaruje, że ma ukończone 18 lat), lub osoby prawne.
3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Potwierdzenie zamówienia następuje natychmiast po jego złożeniu i otrzymuje ono status "nowe".
4. Sklep zastrzega sobie prawo do dodatkowego potwierdzenia zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.
5. Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest: złożenie zamówienie poprzez sklep, wypełnienie wszystkich pól z *, wybór produktów, podanie danych, wybór metody dostawy i zapłaty, akceptacja regulaminu, potwierdzenia zamówienia, przy przedpłacie na konto należy w Tytule wpłaty wpisać "wpłata własna".
6. Po potwierdzeniu zamówienia Sklep wysyła Klientowi podsumowanie zamówienia. 
7. Poprzez potwierdzenie zamówienia, Klient potwierdza także, że wszystkie przekazane przez niego dane są prawdziwe.
8. Zamówienie należy opłacić do 10 dni od daty złożenia. Jeżeli w tym terminie zamówienie nie zostanie opłacone, zostanie ono anulowane.
9. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, jeśli miedzy innymi dane Klienta są niepełne, nieprawidłowe i nie można nawiązać z nim kontaktu. Przy zakupie liquidów nikotynowych, koniecznie należy spełnić warunki podane na stronie przedmiotu - nie spełnienie tych warunków będzie skutkowało wysyłką liquidów beznikotynowych o równowartości zamówienia.
10. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb zawarcia i realizacji umowy w ramach Sklepu.
11. Dane osobowe, które podaje klient (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktujemy jako informacje w najwyższym stopniu poufności i nikt z zewnątrz nie ma do nich dostępu, nie są one udostępniane żadnym osobom trzecim, firmom ani organizacjom.
12. Zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 października 1997 r. każdy Klient ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia, a także prawo do zaprzestania ich przetwarzania, co należy zgłosić w formie pisemnej tradycyjnej lub e-mailowej.

Termin realizacji i wysyłka

1. Termin realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych od dnia potwierdzenia wpływu wpłaty na konto bankowe. Towar dostępny wysyłany jest do 24h.
2. Administrator zastrzega sobie prawo przedłużenia 5 dniowego terminu realizacji, w przypadku gdy nastąpią nieprzewidziane i niezawinione przez Sklep okoliczności. Klient zostanie o tym powiadomiony pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
3. Wszystkie wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera, InPost Paczkomaty lub paczka w Kiosku Ruchu. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej, przesyłka priorytetowa nie gwarantuje czasu dostawy. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie paczek wynikające z winy Poczty Polskiej. Usługa wykonywana jest na podstawie "Regulaminu świadczenia usług pocztowych o charakterze powszechnym" oraz ustawy "Prawo pocztowe", odpowiednich rozporządzeń i aktów wykonawczych.
4. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości i stanu przesyłki w obecności listonosza lub urzędnika pocztowego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechaniczego przesyłki w trakcie transportu Klient ma obowiązek zgłoszenia tego faktu pracownikowi Poczty i spisania odpowiedniego protokołu reklamacyjnego, który powinien zostać podpisany przez osobę doręczającą i adresata przesyłki.

Gwarancja, zwroty

1. Każdy zakupiony nowy towar, jeśli jest taki zapis przy produkcie posiada gwarancję producenta.
2. Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów.
3. Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt: nie był używany, nie został pozbawiony firmowego opakowania - pudełko, butelka, nie został uszkodzony lub zniszczony.
4. Towar należy przesłać wraz z odstąpieniem i nr konta bankowego na adres podany przez sklep.
5. Koszt dostawy i odesłania przesyłki nie podlega zwrotowi i ponosi je Klient.
6. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
7. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uległ zniszczeniu w transporcie (produkt powinien wrócić w takim stanie w jakim został wysłany).
8. W przypadku gdy powyższe warunki nie zostaną spełnione, zwrot towaru nie będzie rozpatrywany.
9. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, pieniądze przekazujemy przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto bankowe.

Reklamacje

1. Każda reklamacja rozpatrywana będzie indywidualnie.
2. Reklamacje należy zgłaszać pocztą elektroniczną. Po otrzymaniu reklamacji, pracownik Sklepu skontaktuje się poprzez pocztę elektroniczną, w celu ustalenia powodu i sposobu rozwiązania reklamacji.
3. W uzasadnionych przypadkach, wymagany będzie zwrot reklamowanego towaru na koszt Klienta. Zwrot tego kosztu nastąpi w momencie uznania reklamacji. Zwrot kosztu nie może być większy niż najtańsza forma dostawy ze sklepu.
4. Odpowiedzialność za zabezpieczenie i odpowiednie dostarczenie reklamowanego towaru, w stanie nienaruszonym i zgodnym ze zgłaszanym w e-mailu reklamacyjnym - ponosi Klient.
5. Reklamowany towar należy przesłać na adres podany przez sklep. W razie zaginięcia przesyłki, reklamacja nie będzie mogła zostać uznana.
6. Nie przyjmujemy przesyłek reklamacyjnych za pobraniem.
7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od daty uznania reklamacji.
8. Reklamacje z tytułu uszkodzeń powstałych podczas transportu, niezgodności towaru, lub ilości szt itp. będą rozpatrywane tylko po odesłaniu towaru, wyłącznie z protokołem spisanym w obecności doręczyciela, który należy odesłać wraz z towarem.

Ograniczenie odpowiedzialności

1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za użycie produktów dostępnych w Sklepie, niezgodnie z przeznaczeniem – opisanym na stronie poszczególnego produktu – które w sposób pośredni, bezpośredni lub przypadkowy wpłynęło na szkody materialne lub uszkodzenie zdrowia, ciała Użytkownika.
2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, pośrednie, bezpośrednie lub przypadkowe oraz nie ponosi kosztów odszkodowań za utracone zyski, straty dochodów lub utratę możliwości użytkowania – wynikające pośrednio lub bezpośrednio z korzystania ze Sklepu.
3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w publikacji Sklepu.

Postanowienia końcowe

1. Znaki towarowe, handlowe, nazwy producentów i firm zostały wykorzystane na stronach Sklepu wyłącznie w charakterze informacyjnym i stanowią własność ich prawnych właścicieli.
2. Administrator ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

0
0
IT - курсы онлайн